BARATZEAN

Pasa den maiatzaren 3an eskolako baratzean letxugak landatzen aritu ginen. Lehenik lurra ureztatu genuen, lehorra zegoelako, ondoren zuloa egin eta azkenik letxugak landatu genituen. Binakako elkarlanean primeran moldatu ginen eta oso gustura aritu ginen.
Maiatzaren 6an berriz, eskolako sukaldeko sarreran beste hainbat letxuga landatu genituen, hauek lur eremu txikitxo batean eta loreontzietan sartuz.
Letxugak aitzinera ateraz gero, uzta bildu eta etxean dastatzeko aukera izango dugu, baina lasai! zuek ere jantokian dastatzeko aukera izango baituzue.
Eskerrak eman nahi dizkiogu: Jose Maderari baratza prest uzteagatik, Belen sukaldari apartari letxugak eta lurra eskolara ekartzeagatik eta Xulufraia fundazioari ekintza babesteagatik.

ARGAZKIAK

Comments are closed.